Dag 16- Detta gör du på helgerna.

Börjar med fredagar då.

Fredag: På en fredag så börjar jag med att gå till skolan (när det inte är lov). Har mina lektioner, vilket är först slöjd, sen har vi mentorstid. Sen so. Lunch efter det. Sen har vi b-språk & när det är slut är klockan ett, då slutar vi skolan. Jag går oftast hem och väntar på att klockan ska bli 20 över tre så jag kan gå & möta några kompisar från södermalm. Sen så umgås vi lite, hänger lite på stan eller hemma hos mig. När klockan blir fem så drar vi upp till bygget. Sen så när vi varit på bygget & det blir tråkigt drar vi hem till någon, om det inte blir tråkigt så brukar vi dra hem runt 12. Sen brukar jag ha någon kompis som sover hos mig på fredagar, eller så sover jag hos den. 

Lördag: Jag vaknar på lördags morgonen med någon kompis oftast. Brukar vara Sanne.  Vi vaknar runt 11 kanske. Okej, det är VÄÄÄLDIGT olika tider när vi vaknar. Men när vi vaknat ligger vi och drar oss i en halvtimme timme, sen går vi upp och gör oss iordning, eller så ligger vi kvar i sängen hela dagen. Sen på kvällen så drar vi till KFUM och är där. Sen drar man hem, eller till någon kompis. Eller så drar man tidigare till någon och är där om det är tråkigt. Sen sover man borta, eller hemma med en kompis.

Söndag: Vaknar på söndagmorgonen, slappar hela dagen nästan. Drar ut och träffar lite kompisar, sen är man bara hemma och slappar för att det inte finns någonting att göra & sörjer för att det är måndag nästa dag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0