Packar jao.

Håller på att packa just nu. Ska till våran huvudstad i morgon. Åker dit för att träffa mina mostrar med mera.
Åker typ direkt när jag slutar med mammsen, vilket lär bli runt ett, halv två :p
Gött!
Men nu kom jag nyss hem från bygget, kom dit med dora runt sex, var där ett tag med henne & MASSOR. Sen vart jag aggro, haha :p
Gick ut och satte mig en liten stund o då kom även dora.
Sen kom jesper också, haha :p
Jaja, sen vart jag överglad, men sen drog dora :/ sadface..
Men lite senare drog jag ut & träffade emma som inte mådde så supertoppen, pratade lite med henne & kom hem mellan tio i och fem i, vilket jag sa till pappa att jag skulle göra, perfekt!!
Jaja, idag får ni lite fina bilder!
Tjarrå.
förresten, kolla in bloggarna. 
Emmas, klicka här för att komma in på den. 
Doras klickar ni hääääääär för att komma in på. 
hihi.
skojar inte, VÄRLDENS SNYGGASTE TRÖJA!!!!!
Doras dock, men ja älskar den!! <3

Är ju såklart ett USA flaggan -fan..haha
Älskar verkligen USA flaggan, tror jag har fem tröjor eller något med det, vill ha skor man kan ha någon gång ibland, och vill även ha byxor!!
Haha, faktiskt, har badkläder också, två plagg & vill ha underkläder, ååååh USA flaggan in my heart. ♥
elinlyckholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0