Sjuuuukt trött.

Är helt slut efter dagen.
För det första är jag inte riktigt helt frisk, är fortfarande förkyld & det som sitter i magen är det lite kvar av.
Men jag har varit i skolan. Kom till skolan kvart över 8, börjar halv nio. Var i skolan & hade första lektionen som var SO, inte riktigt mitt favoritämne, men det funkar. Hade det i en timme, sen tio minuters rast. Alltså började lektionen efter 20 i 10. Vilket var teknik, som vi har i 90 minuter. Alltså var klockan 10 över 11 när vi slutade och då hade vi lunch. Åt lite, sen drog jag med Pontus, Victor & Kevin till netto, men jag mötte Lolloh på vägen, då drog jag med henne upp till klassrummet istället. Sen började spanskan 10 över 12. Hade spanska i 50 min, tror det var den roligaste spanskalektionen på länge. Satt brevid Emelia med Alexandra bakom mig. Vi hade då en vikarie som inte kunde spanska så mycket eftersom att våran vanliga lärare inte var där. När han då ropade upp alla namn för att se vilka som var där..
Han- Elin?
Jag- Vem elin? Nej juste, det finns bara en elin.. DET ÄR JAG!
Alexandra- Men asså Elin..
Jag- hehehehhehehehe
Sen, efter det. Så frågade han varför det alltid är ett frågetecken i början av en fråga i spanskan. För en spansk mening kan ju då se ut såhär: ¿Cómo te llamas? 
Det är alltså ett upp&ner vänt frågetecken i början för att man ska veta att det är en fråga, mycket i spankan kan vara fråga som påstående, så man måste sätta ut upp&ner vända frågetecken eller utropstecken i början, haha.
Men jag är ju så snabb på o svara så jag skriker rakt ut:
- MEN JAG VET INTE! DET ÄR INTE JAG SOM HAR KOMMIT PÅ DET!?
typ en minut senare.
-Fast juste.. DET ÄR FÖR ATT MAN SKA VETA ATT DET ÄR EN FRÅGA...
Haha, typ klockren?!
Alexandra och Emelia började såklart asgarva. 
Alexandra- Elin, du tog åt dig skulden för allting fast du egentligen kunde..
Jag- jag vet.. 
Alexandra- sucker...

bästa spanskalektionen på väldigt länge, asgarvade!
Sen sista lektionen var engelska iaf. 
Hade prov, gick ganska bra tror jag, kändes iaf bra. 
Sen när vi gjort klart provet, (det var bara dom som inte hade gjort dessa prov som skulle göra dom) så fick man kolla på film, eftersom att vi har kollat på Harry Potter i drygt tre veckor nu, så fick vi kolla klart på den. Den är faktiskt rätt bra, första. Tycker om Harry Potter filmerna. Haha.
Sen gick jag hem & möglade tills Dora frågade om vi skulle leka. Hon kom hit & vi skrattade o kollade på "funny cats" HAHAHAH!
Sen drog vi till bygget, var där, sen drog jag ut & träffade Louise. 
(Louise/Lollo & Lolloh är två olika personer)
Sen var vi inne på bygget ett tag sen drog hon. Då var jag med folket igen, sen drog alla typ, det var jag, Krille, Leif, Anton och någon mer kvar tror jag. Sen när vi väl skulle hem, tror ni inte då att Anton&Leif buttar in mig i en buske & drar ut mig på hal is eller? Jo.. 
Jag är bambi på hal is. Det är ganska hemskt faktiskt.. :/
Jaja, nu e jag iaf hemma & ska ta mig en macka eller något. Tjarrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0