Tröjan du hatar.

Sitter på mitt rum & mår illa så jag tror jag dör, knarkar halstabletter & te så jag ska få bort det onda i halsen, ska snart få ipren för min mage & längtar typ såhäääääääääääääääääääääär mycket tills jag får den.
Ska gå ut och ta nässpray för jag är så täpt i näsan & känner att jag har börja fått hosta. 
Ibland så suger livet. Iaf när man är sjuk.
Nu sitter jag & lyssnar på musik, TRÖJAN DU HATAR <3<3<3<3<3<3
när jag har lyssnat lite så ska jag trycka igång en film eller några fler avsnitt från andra avenyn, eftersom att min dag har gått åt till att kolla film eller andra avenyn så är jag ganska trött på det, men vad fan ska man göra när man e sjuk då?
Får se om jag mår bättre tills i morgon så att jag orkar gå till skolan. Mår så otroligt dåligt, det är hemskt! :ccc
Bloggar mera senare / i morgon eller något.
Tjarå.
o sminkad & ser ut som en hund eller något, hahaahahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0